Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2022

Απονομή οφικκίου Αρχοντος Μαϊστορος της Μεγ.Εκκλησίας.


Είχα την ιδιαίτερη τιμή την Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2022, να λάβω το οφίκκιον του Αρχοντος Μαϊστορος της Μεγάλης Εκκλησίας. Μία κορυφαία ψαλτική -και όχι μόνον- τιμητική διάκριση, ύστερα από μία ψαλτική διαδρομή πέραν των πενήντα ετών στα αναλόγια διαφόρων ιερών ναών Αθήνας, Σπάρτης και Κων/λεως. 

Ηταν γιά μένα μία ιδιαίτερα πρωτόγνωρη και συγκινητική εμπειρία. Η απονομή έγινε στο Φανάρι, από τον ίδιο τον Οικουμενικό Πατριάρχη, με όλη την Πατριαρχική ακολουθία του παρούσα, Αρχιερείς του θρόνου και φίλους. Εψαλλαν τους καθιερωμένους ύμνους των χειροθεσιών, ο Αρχων Πρωτοψάλτης της Μ.Ε κ.Παναγιώτης Νεοχωρίτης και ο Α' Δομέστικος κ.Γεώργιος Μπακόπουλος. 
Δεν θα γράψω περισσότερα εδώ επειδή έκανε μία πλήρη ανάρτηση καρδιάς που με συγκίνησε ιδιαίτερα, στην ιστοσελίδα του ΟΦΕΛΠ, ο μαθητής μου φίλος και συνδιαχειριστής της σελίδας Ευάγγελος Θεοδώρου, ο οποίος είχε προσέλθει από την Σπάρτη στην Κων/πολη γιά την χειροθεσία μου μαζί με την οικογένεια του. Την εν λόγω ανάρτηση που περιέχει και φωτογραφικό υλικό την κοινοποιώ  Ε Δ Ω .

Παραθέτω ένα βίντεο με την τελετή χειροθεσίας καθώς και την προσφώνηση του Πατριάρχου. Ιδιαίτερα βαρυσήμαντα  αυτά που είπε ο Παναγιώτατος γιά μένα αλλά και γενικά. Ενιωσα ακούγοντάς τον μεγάλο βάρος ευθύνης, ιστάμενος ενώπιόν του. 


Την αντιφώνησή μου την παραθέτω σε κείμενο, επειδή η λήψη βίντεο δεν ήταν ηχητικά ευκρινής. Προσπάθησα να είμαι ιδιαίτερα λιτός αλλά και περιεκτικός και ήταν όλα όσα ανέφερα λόγια καρδιάς και ευγνωμοσύνης. Θέλω να ευχαριστήσω και από εδώ, όλους όσοι μου ευχήθηκαν διά ζώσης ή μέσω μηνυμάτων ιντερνετικά.Και ήταν πολλοί, πάρα πολλοί. Δεν το περίμενα. 

Τέλος παραθέτω ως ενθύμιον και ένα μικρό βίντεο με την καταβασία Σταυρόν χαράξας σε αργό ειρμολογικό μέλος, που μου παραχώρησε να ψάλλω το πρωί πριν την χειροθεσία μου, μέσα στον Πάνσεπτο Πατριαρχικό ναό, όπου εκκλησιάστηκα, ο λίαν αγαπητός Αρχων Πρωτοψάλτης, κατά την διανομή του αντιδώρου.


Δόξα τω Θεώ,πάντων ένεκεν.

Π.Τζ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες