Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2022

Καριώτικες φωτογραφίες του Γενάρη...


Παραθέτω δύο φωτογραφίες που μού έστειλε συγγενικό μου πρόσωπο, το οποίο πήγε για τις φετινές γιορτές και έμεινε λίγες μέρες στο πατρικό μου σπίτι στο χωριουδάκι καταγωγής μου, την λαβωμένη από τις καταστροφικές πυρκαγιές του περσινού Αυγούστου, Καρέα. Τις "τράβηξε" με αυτά τα φωτογραφικά αεροπλανάκια, κάτι άγνωστο μέχρι πρόσφατα. Στην πρώτη φαίνεται πανοραμικά όλο το χωριό. Και είναι εμφανή τα σημάδια της πυρκαγιάς αφού ελάχιστα δένδρα γλύτωσαν. Ευτυχώς η φύση επουλώνει με άφθονο χορτάρι τις καμένες περιοχές.

Η δεύτερη φωτό δείχνει από ψηλά και κοντά το πατρικό μου σπίτι. Εμένα που το είχα ζήσει ενιαίο, με τις κληματαριές, τους κήπους και την μεγάλη μακρόστενη ταράτσα, αυτό το θέαμα με θλίβει πολύ. Η άστοχη κληρονομιά και τα ανόητα αδελφοχωρίσματα, κατέστρεψαν ένα όμορφο παραδοσιακό σπίτι, που ήταν από τα πιό ωραία και επιβλητικά του χωριού. Γέμισε με κακόγουστους διαχωριστικούς τοίχους και η αυλή και ο πίσω κήπος. Αν μπορούσα να γυρίσω το χρόνο πίσω δεν θα αποδεχόμουν ποτέ μία εξ αδιαιρέτου κληρονομιά που μας οδήγησε σε αυτό το αποτέλεσμα. Θα είχα γλυτώσει και τόσα έξοδα, αλλά και τόσες ταλαιπωρίες και συναναστροφές με τοξικούς ανθρώπους. Ομως ο χρόνος δεν γυρίζει πίσω.

Καλή χρονιά σε όλους σας.        

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες