Δευτέρα 24 Απριλίου 2017

Στον Αη-Γιώργη στο Γύθειο.

Ο ιστορικός Αγιος Γεώργιος,καθεδρικός Μητροπολιτικός Ναός της Ιεράς Μητροπόλεως Μάνης που είναι στο πανέμορφο Γύθειο,πανηγυρίζει κάθε 23 Απριλίου εκτός βέβαια και αν το Πάσχα είναι αργότερα.
Και φέτος,γιά άλλη μία φορά βρέθηκα στην πανήγυρή του και έψαλλα κατά τον Μέγα Εσπερινό μαζί με τον φίλο Πρωτοψάλτη του Ναού Κυριάκο Δερδελάκο,που αυτή την περίοδο εξελέγη και είναι πρόεδρος του Συλλόγου Ιεροψαλτών Λακωνίας,καθώς και με τον αδελφό του Αργύρη,που εκτελεί χρέη Λαμπαδαρίου.Μαζί μας και ο μικρός μαθητής μου Αλέξης.Χοροστάτησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μάνης κ.κ.Χρυσόστομος και παρευρέθησαν και έλαβαν μέρος στον εσπερινό και τρείς φίλοι Αρχιμαδρίτες,ο μουσικώτατος π.Ιώβ προϊστάμμενος του Ναού,ο π.Ανδρέας Ιεροκήρυκας της Μητρόπολης και ο π.Δημήτριος προϊστάμμενος του διπλανού ι.ν.Αγίου Νικολάου.
Πάντα όταν βρίσκομαι στον εν λόγω ιερό ναό οι ενθυμήσεις μου είναι πολλές. Εκεί πήγαινα από παιδί όταν βρισκόμασταν στο Γύθειο με τον μακαρίτη τον πατέρα μου παπαΓιάννη σε συνάξεις η πανηγύρεις με τον τότε Μητροπολίτη Σωτήριο.
Το Γύθειο επίσης είναι μία πόλη από την οποία έχω πάμπολλες παιδικές και εφηβικές αναμνήσεις,όλες όμορφες και συγκινησιακές. Και γι αυτό πάντα νοιώθω μία ευφρόσυνη διάθεση όταν είμαι εκεί.
Ψάλλαμε όμορφα και άνετα.Και βέβαια μετά την ακολουθία του εσπερινού επακολούθησε πλούσια Πασχάλιος τράπεζα.
Και του χρόνου νάμαστε καλά.Και ευχαριστώ όλους όσους ανέφερα για την έγκάρδια φιλοξενία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες