Δευτέρα 31 Ιουλίου 2017

Νέα ψαλτική και προσωπική πορεία.

Υστερα από μία περίπου 14ετή Πρωτοψαλτική πορεία στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Σπάρτης,κατά την οποία έζησα εξαιρετικές ψαλτικές και προσωπικές καταστάσεις, αποφάσισα να κλείσω αυτόν τον κύκλο.Και τον κλείνω όχι γιατί συνέβη κάτι αρνητικό ούτε γιατί επέλεξα κάποια άλλη Ψαλτική θέση στην Ελλάδα.Ο λόγος είναι ότι προτίμησα -και εύχομαι να δώσει ο Θεός να πραγματωθεί- να κλείσω την Ψαλτική μου πορεία εδώ στην Βασιλεύουσα την Κ/Πολη, στην οποία από τριημέρου προσήλθα για να γίνω μόνιμος κάτοικός της και ταπεινός προσκυνητής.
Από μικρό παιδί λόγω της Ψαλτικής όλο γιά Κων/πολη άκουγα, όλο με Κ/Πολίτες συνδιαλεγόμουν,όλο Κ/Πολίτες μελοποιούς διάβαζα.
Η Κ/πολη σήμερα χρειάζεται την Ψαλτική -και όχι μόνον- συνδρομή όλων μας. Και όσοι μπορούν να την προσφέρουν θα επιτελέσουν όντως διακονία. Ετσι το είδα και εγώ και ήδη ξεκίνησα.
Είναι πάρα πολλά αυτά που θα ήθελα να γράψω,αλλά σήμερα θα κάνω μία απλή πρώτη ενημερωτική γνωστοποίηση της νέας μου ψαλτικής και προσωπικής πορείας. Θα επιδιώξω όμως να σας ενημερώνω τακτικά γιά τα Ψαλτικά τεκταινόμενα της Κ/Πόλεως τόσον από εδώ όσον και από την Σελίδα Ψαλτικής.
Ανέλαβα λοιπόν Πρωτοψάλτης της περιφέρειας Υψωμαθείων Κοντοσκαλίου και Βλάγκας πού ανήκει στην Ιερά Αρχιεπισκοπή Κων/πόλεως ύστερα από πρόσκληση του επόπτη της εν λόγω περιφέρειας Μητροπολίτου Σηλυβρίας κ.κ. Μαξίμου, ο οποίος έχει ξεκινήσει έναν δύσκολο και πολύ κουραστικό αγώνα γιά να ξαναζωντανέψει η Ρωμιοσύνη σε αυτή την ιστορική περιφέρεια.
Ασφαλώς και πρό της αναλήψεως της διακονίας μου έλαβα την ευλογία του Παναγιωτάτου Πατριάρχου,στον οποίο υπάγεται άμεσα πνευματικά η εν λόγω περιοχή.

Χθες εσπερινός και σήμερα Ορθρος και Θ.Λειτουργία τελέστηκαν στην έδρα της εποπτείας,στους Αγίους Θεοδώρους Βλάγκας με χοροστατούντα και λειτουργούντα τον μουσικώτατο Σεβ/το επόπτη.
Κεντρικός και καθεδρικός ναός είναι ο ιερός ναός Αγίων Κων/νου και Ελένης Υψωμαθείων, με την ιστορική Μονή Στουδίου ακριβώς απέναντι έξω από τον περίβολό του.
Θα ήταν μεγάλη παράλειψη εάν δεν ευχαριστούσα εκ καρδίας τον Σεβ/το Μητροπολίτη Μονεμβασίας και Σπάρτης κ.κ Ευστάθιο. Ο ίδιος με είχε προσκαλέσει προ 14ετίας και όλα αυτά τα χρόνια είχα τις αγκάλες του ασφαλή λιμένα. Η δε συνεργασία μας όλα τα χρόνια ήταν από κάθε πλευρά άψογη. Και αν τον στεναχώρεσα από την επιλογή μου,του ζητώ και δημοσίως ταπεινά συγνώμη. Ξέρω ότι αγαπά την Βασιλεύουσα και δακρύζει κάθε φορά που την αναφέρει.Επίσης ιδιαίτερες ευχαριστίες στους εφημερίους του Μητρ. Ναού,τον σεβάσμιο παπαΓιώργη και τον πατέρα Θεόφιλο,τους επιτρόπους και την κ.Δήμητρα την νεωκόρο. Επίσης τους μαθητές μου Ευάγγελο, Νίκο, Θανάση, Παναγιώτη, Αλέξη και όλους τους υπόλοιπους μαθητές μου που δεν ήταν στον στενό Μητροπολιτικό κύκλο και τέλος τους θαυμάσιους ενορίτες της. Ολοι τους θα αποτελούν πάντα ένα κομμάτι της ζωής μου.
Μία νέα λοιπόν σελίδα της Ψαλτικής μου πορείας άνοιξε.
Ενα σας ζητώ. Ευχεσθε και προσεύχεσθε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες